Orjinal Mesajı Yazan: gencguruluk
Böyle bir çalışmayı herkes sabırsızlıkla bekliyordu.Ve böyle bir çalışma da sana yakışırdı Alphaville :) Benim asıl beklediğim ise Face ve Hair eklenebilen Kitserver.DKZ ile falan hiç işimiz olmasın, sabahlar olmasın...Bekliyoruz Alphaville, teşekkürler ve tebrikler...
valla haklısın ben de uğraşama dkz ile, ama mecbur kalırsak yapacağız artık, o güzelim yüzler bekliyor bizi, ama tembellikten kullanmıyorum, neyse biraz daha bekleyelim artık KitServer çıkmazsa yapacaz artık
Bu arada TSL hiç iyi olmuyor, takımlar çok kötü, yine de ayrı bir heycanı oluyor, ama sadece TS olsa yeter,
bir de yamay uyumlu option file var zaten, sanırım daha gelişmişi de verilir bu yama ile