Orjinal Mesajı Yazan: BuLLeT
Emege saygi olsun diye hic elestiri yapmamak olmaz. Yama icin rapidshare sifresi satin aldim. Yamayi indirdim, kurdum. Ama super patch gibi bunun da hayati aksakliklari var. Ben 2 tane gordum. O 2si de yamayi kaldirmama yetti. Birincisi wide kameranin hareketli olmus olmasi, ikincisi de stadlari gormek istedigimde oyundan atmasi. Saglikli bir yama cikmiycak heralde.
Ne şimdi bu. Hiç oturup düşündün mü acaba bende bir sorun olabilir diye. Hemen yamayı kötülemişsin. Kamera hareketli olmuş hayati bir hataymış olaya bak. Ben indirdim kurdum ve uzun bir süre oynadım hiç bir aksaklıkta görmedim. Sonra başka şeyler ekledim yamanın orjinalliğini bozdum eklediklerim hoşuma gitmedi yamayıda eski haline getiremedim silindi gitti. Şimdi tekrar indirdim ve kurdum. Beğenmeyenler otursunlar kendileri yama yapsınlar. Adam o kadar emek vermiş yapmış yapmakla kalmamış sadece kendim oynamıyım herkesle paylaşayım demiş yaklaşık 800 MB lık yamayı upload etmiş. Yeri gelmiş linkler silinmiş onları istek üzerine tekrar upload etmiş. Terbiyesizlik yapmanın alemi yok. Senin yaptığın eleştiri değil harcanan zamana yorulan kafaya hakarettir.
Herkese saygılar...