Alphaville toplam dosya boyutunun % 80 nini zaten stadlar kaplıyor. dolayısıyla başka bir yere upload etmeye gerek yok.
serkan13021983 arkadaslar bu faceleri ve hair leri oyuna nasıl aktarıyoruz.cevap verecek bi arkadas yok mu
makin11 ozel mesajj atimm cvp vermedin. bid eburaya yasiyim yaman oynanabilirlik ve kamerea acisini degistiriyor bunu nasi eski haline getiricem ??? grafikler cok gusel ama oynanabilirlik ve kamera acisi cok garip geldi actigimda. oyun yeni bisi olmus sanki. buna da cvp vermessen oturup aglicam haberin olsun
Alphaville camera açışını kendin istediğin hale getirebilirsin. Oyun içerisinde screen settings yada camera ayarını tıkla ve değiştir. oynanabilirliğin değişmesi imkansız!
bydogan OPTİON FİLE ın düzeltilmiş linkini bilen arkadaşlar lütfen söylesin. up file deki link sizlere ömür
berdush31 ya kardeşim bu partların birini indirdim diğerine geçicem onu indirmio gözat upload cıkıo neden acaba:(
anilekinci option file burada sağlam link buyrun::: http://rapidshare.com/files/8148178/kitserver-634-noGDB.rar
berdush31 bu FACES ve HAİR oyuna nasıl eklicez yardımcı olabilecek varmı şimdiden teşekürler yamada cok güzel olmuş ellerine sağlık:)
tarık96 FACES ve HAİR oyuna nasıl eklicez ve sdatlar sorun oluyor türkçe açıklamada yok arakadaşlar bilen birileri varsa paylaşsın şu konuları allah rızası için.
gilbertosilva faces ve hair leri indirdim ama bazı oyuncularda çıkmıo örneğin map dosyasına hamit altıntop yerine amlicop die girilmiş bu nedenle lisanssız takımların oyuncularında çıkmıo map dosyasının düzeltilmiş hali varsa yayınlarsan sevinirim
BuLLeT yamanin yuzde 80 ini stadlar kapliyo demissin. yamani stadsiz bir sekilde de upload edip, yayinlayabilir misin? boylece stadlara onem vermeyen ve rapidshare'i o kadar beklemek istemeyenler icin de yamani kullanilabilir kilarsin. eline saglik.
hkoylu katılıyorum stadsız ekleyebilirsen cok iyi olur... yada yamayı yüükleyenler stadsız upload ederlerse sevinirm... kolay gelsin....
BuLLeT Emege saygi olsun diye hic elestiri yapmamak olmaz. Yama icin rapidshare sifresi satin aldim. Yamayi indirdim, kurdum. Ama super patch gibi bunun da hayati aksakliklari var. Ben 2 tane gordum. O 2si de yamayi kaldirmama yetti. Birincisi wide kameranin hareketli olmus olmasi, ikincisi de stadlari gormek istedigimde oyundan atmasi. Saglikli bir yama cikmiycak heralde.