..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: bart_ Ellerine sağlık Ömer,çok güzel görünüyorlar.. O Komik facepack'i de bekliyoruz saol komik facepacki burak yapacak ben deil:)
Batugol73 2 gündür nette sorun wardı.Bugün başladım en geç 2 gün içersinde inş yayınlamayı düşünüyorum.
DuMAn_3 prdn ama bu buyuk resimleri gosterebilen skini nereden buldunuz gecen seneki aruora skin e benziyor sanki ama
..Nicklas.. **skin değilde onun bi eklentisi var,skin dosyasına atıyorsun zaman bulunca upload ederim**
DuMAn_3 Orjinal Mesajı Yazan: OmErCaGaTaY bunu unutmuşum bende skin deişik olunca oyunun orjinal skininde large facepackleri görmek istiyorsanız burdan gerekli eklentiyi indirebilirsiniz.gerekenler indirdiğiniz dosyanın içinde yazar bol fm'li günler... saol arkadasım sabit konuda yazmıssın gordum
mmk oo hele şükür bitti..demek ki çok kaliteli bi'şey yaptın..indiriyorum..hayırlısı.. emeğine sağlık