mmk ben daha hızlıyım ya:D daha Ömer buraya koymadan bana vermişti bu yüzpaketini..en şanslınız benim..hahaha.. eline sağlık Ömer iyi iş..
mmk Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Ömer sen ben müco bitirdik artık.Oyunda facesi olmayan bi tek deregezenspor kaldı :D ben bişey yapmadım ki ya..bi Chelsea..bi Fenerbahçe..ama yapıcam ilerde..bu aralar çok meşdulüm.
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: mmk eyvallah Burak..siz devam edin..ben gelicem.:D Gel ama bak bekliyorum.Bu arada komik facepack'ime başladım çok gülüceksiniz çooooook.:D
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: mmk eyvallah Burak..siz devam edin..ben gelicem.:D Gel ama bak bekliyorum.Bu arada komik facepack'ime başladım çok gülüceksiniz çooooook.:D e hadi beklioruz:)
mmk Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: mmk eyvallah Burak..siz devam edin..ben gelicem.:D Gel ama bak bekliyorum.Bu arada komik facepack'ime başladım çok gülüceksiniz çooooook.:D ben çıktım yola..ayrıca yap şunu da biraz gülelim..