serkan13021983 kardes bu yamayı indirdim.fakat olmadı.bi program falan mı kurmam lazım.bana anlıtırsan cok sevinirim.yeniyimde top konusunda...
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: fb_ferhat66 link ölmüş upload edermisin Birde Bunu Dene 600 Küsür Top var T ı k l a
gilbertosilva Ben 243 toplu kitserver ı yükledim ama tama oyuna başlıycağım anda masaüstüne atıo YARDIIIIMMM
Offline Orjinal Mesajı Yazan: gilbertosilva Ben 243 toplu kitserver ı yükledim ama tama oyuna başlıycağım anda masaüstüne atıo YARDIIIIMMM aynen kardeş
_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ Orjinal Mesajı Yazan: fb_ferhat66 link ölmüş upload edermisin Birde Bunu Dene 600 Küsür Top var T ı k l a Sniper abi süpersin yaa.Yamayı yükleyemeyen arkadaşlarda Pes 6\Kitserver\GDB ye balls die bi klasör oluşturup çıkan topları oraya atsınlar işte bu kadar basit;)
rooney99 Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ Orjinal Mesajı Yazan: fb_ferhat66 link ölmüş upload edermisin Birde Bunu Dene 600 Küsür Top var T ı k l a fatih ürek te var mı içlerinde ? :)
emirtural ya top yamasını yükledm gdb ye dosya açtım oraya attım ama nedense olmuyorr yardım edebilirmisinizz
CeNTauRuS_ Orjinal Mesajı Yazan: S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: fb_ferhat66 link ölmüş upload edermisin Birde Bunu Dene 600 Küsür Top var T ı k l a Eline sağlık arkadaşım toplar için + rep verecem sana içimden geldi :D arkadaşlar kitserveri kullanamayanlar için öncelikle kitserver programının içinde setup dosyası var ona tıkla start setup de o tamamlansın ondan sonra topları arkadaşların dediği yere atın maça başlarken forma seçim yerinde topu seçin bu kadar basit