arkadaşlar EA'de biliyor PES'in daha iyi bir oyun olduğunu...onun önüne anca lisanslarla geçebiliyor...bütün takımları lisanslıyor ki en son Türkiye Ligini de lisansladı...Lisanslarken bazı anlaşmalar yapıyorlar...yok başkasına lisans veremezsin gibilerinden...her takım bunu yapmaz galatasaray gibi mesela hem konamiyle hem de EA ile anlaşması var...ama mesela FB ve BJK sadece EA ye satmıştır haklarını ki GS nin de paraya ihtiyacı var zaten :) ayrıca bişi daha...Türkiye ligindeki kaç takımı sallarki dünya türklerden başka...kaç tane takımımız avrupada bişiler başardı? 1 tane o da GS ve bu yüzden her oyunda GS lisanslıdır...FB ve BJK de alsın bi kupa onu da lisanslar konami ;) EA niye lisansladı peki derseniz, onda da belki Aral İthalat sayesindedir...FiFA orjinal olarak iyi derecede satıyordur belki Türkiye'de...ondan lisanslamışlardır...