Yani bencede ama eger EA Sports önüne tas koyuyorsa gercekten KONAMI'nın durum biras vahim gibi,cünkü FİFA 2007'yi kimse merak etmezken PES6 nın cıkmasına 3 ay kala herkes forumlarda tartısmaya basladı nasıl olcak,yeni neler var diye..Ama oynayanlar gene şok oldular,Manchester United değilde Manchester Red adlı simsiyah formalı bi takımla karsılastılar örnek olarak,Bakın forumları arastırın en cok okunan konular kitserverlar,ballpatchler,kadro güncellemeleri falan filan,Fifa oynayan bi kişinin bile tr ligi dısında bi patch arayacagını sanmıyorum,zaten fifa07 de tr ligi de mevcut bulunmakta,Bence biz daha cok patch ararız bu durum sürerse,Tabi KONAMI bu işe bi çözüm bulana kadar(biras zor gözüküyo ama)