Crestman yaaa bu creaton masteri kuruyorum ama açılmıyor hata veriyo neden oluyo bu acaba öğrenebilir miyim?
cruel_bjk http://games.softpedia.com/progDownload/FIFA-07-Creation-Master-Download-19780.html Buradan indirebilirsinis arkadaşlar.
ozcan77 arkadaşlar ben dosyayı masaüstüne çıkarıyorum dosyanın üstünde sağ tıklıyorum fshtool yok vidyodaki qibi
cruel_bjk Orjinal Mesajı Yazan: ozcan77 framework 3.0 kursam olur mu? Olur bende saten framework kurarsam çalışıyor.