ozankaraman Net Fremwork diye program var. Onu kullanırsanız. Olur microsoft.com'dan indiriiyor da bende çalıştırıyorum yamamı hazırlıyorum beni oyundan atıyor. Bunu yapabilen varsa söylerse sevinirim
lib_se Bilgisayara format atıldığından tüm programlar gitti, tabii ki creation master da öyle... İlk sayfada verilen linkte creation master dosyası yok, bir arkadaş nasıl ulaşabileceğimiz konusunda fikir verirse sevinirim...
gokhan_gs Orjinal Mesajı Yazan: iboalp39 Arkadaşlar Programın çalışan linki aşağıdadır CREATİON MASTER 07 Eyvallah Kardeş Çok Saol
White Albatros Orjinal Mesajı Yazan: gokhan_gs Orjinal Mesajı Yazan: iboalp39 Arkadaşlar Programın çalışan linki aşağıdadır CREATİON MASTER 07 Eyvallah Kardeş Çok Saol Bu düzeltilmişmi Arkadaşlar link silinmiş yardım
emrekay yüklersin hatta kendi takımını hakemini takım bayrakları ayakkabı logo dileğince her şeyi yapabilirsin güzel paylaşım ben bu programı ilk çıktığından beri kullanıyorum oyunda azıcık kasıo ama bu görselliğe değer iyi oyunlar :D
Crestman peki ben bunun üzerinde çalıştım ve oyuncaları falan değiştirdim her şeyle oynadım farzedelim tekrar nasıl resetlicem herşey nasıl eski haline dönecek....