beyler ben yukledım herseyı yaptım oyuna gırıyom oyundan atıyo hemde ustunde baska bıse yoktu mesela manager mod
sımdı yenı manager mod dıoyom sıfırdan baslıyom sonra bılgısayarı kapayıp acınca o yenı basladı manager mod load dedıgımde maca baslarken atıyo:(