rizaa13 Orjinal Mesajı Yazan: Alexotan Arkadaslar Ilk Cikan Creation Centerde Bazi Hatalar vardi cikan popuplari kapatip continue ettigimiz zaman bile save yaptigimizda oyunda hatalar cikiyordu ama simdikinde bu hatalar giderilmistir gule gule kullanin NOT: Alintidir Download Link ( Filefront ) Creation Master 07 (1.0A) http://files.filefront.com/Creation_Master_07_10A/;6138686;;/fileinfo.html pc ye kurdum.sonra programı acıp bazı oynamalar yaptım.sonra kaydedip oyunu actım.kariyerime girdim ve oyundan atıp hata verdi......nedn oldu bu olay acaba.?
Alexotan Orjinal Mesajı Yazan: rizaa13 Orjinal Mesajı Yazan: Alexotan Arkadaslar Ilk Cikan Creation Centerde Bazi Hatalar vardi cikan popuplari kapatip continue ettigimiz zaman bile save yaptigimizda oyunda hatalar cikiyordu ama simdikinde bu hatalar giderilmistir gule gule kullanin NOT: Alintidir Download Link ( Filefront ) Creation Master 07 (1.0A) http://files.filefront.com/Creation_Master_07_10A/;6138686;;/fileinfo.html pc ye kurdum.sonra programı acıp bazı oynamalar yaptım.sonra kaydedip oyunu actım.kariyerime girdim ve oyundan atıp hata verdi......nedn oldu bu olay acaba.? Save Filerini Silmen Lazim Isim filan degistirdiysen atmasi normal onelikle yuklu oyunlarini sil kesinlikle hatasiz calisiyor bende bi sorun yok
Burak Orjinal Mesajı Yazan: lampart açıyorum böle bi ekran çıkıyo bundan sonra ne yapıcam bilen varmı :confused: Kardeş birazcık menüyü kurcalasan bulacaksın ama ben yine söylüyorum. File'dan "Open - Auto" ya tıkla. Biraz bekle. Açıldıktan sonra gerisi sana kalmış.
joker64 http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5&displaylang=tr
rizaa13 Orjinal Mesajı Yazan: Alexotan Orjinal Mesajı Yazan: rizaa13 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Alexotan Arkadaslar Ilk Cikan Creation Centerde Bazi Hatalar vardi cikan popuplari kapatip continue ettigimiz zaman bile save yaptigimizda oyunda hatalar cikiyordu ama simdikinde bu hatalar giderilmistir gule gule kullanin NOT: Alintidir Download Link ( Filefront ) Creation Master 07 (1.0A) http://files.filefront.com/Creation_Master_07_10A/;6138686;;/fileinfo.html pc ye kurdum.sonra programı acıp bazı oynamalar yaptım.sonra kaydedip oyunu actım.kariyerime girdim ve oyundan atıp hata verdi......nedn oldu bu olay acaba.? Save Filerini Silmen Lazim Isim filan degistirdiysen atmasi normal onelikle yuklu oyunlarini sil kesinlikle hatasiz calisiyor bende bi sorun yok evet dostum hatasız çalışıyor ama benım kariyerde çalısmadı.ya okadarda gelmiştim son 1-2 sezon kalmıştı :) peki kayıtlı oyunlarda calısır hale getirebilirmiyiz..?
pes_fm_fifa_ci bir sorum olacak creation masterı actık daha sonra işimizi yaptık save dedik kaydettik daha sonra "fath builder "i calıstırmamıza gerek varmı
rizaa13 dostum file den open auto diyip acıyosunya..ayarlarını değiştirdikten sonra tekrar file den save ye tıklarsan kaydetmıs olursun fath bldra gerek yok.ama kayıtlı oyunlara zarar veriyo.ben yasadım haberın olsun
R.CarlOZAN ben beckhamın faceni değiştirdim. save dedim. oyuna girdiğimde maça başlarken ve team managementte kadrolar yoktu. ve maça başlarken oyundan hattı...nedeni ne olabilir....
veNev Beyler bendede aynı hatayı verdi şimdi .Net Framework v2.0 'ı yüklüyorum.Doğru pack mi yoksa başka bişeymi yüklenecek? + Ben baktığımda v2.0.50727 diye bir sürüm yoktu ve dosya 22.5 MB büyüklüğünde...
wellplayer arkadaslar ben firework 2.0 ı yüklerken hata verdi wimdows installer 3.0 yuklu olmalı dedi ben de yukleyim dedim aynı siteden windows orjinal deil dio nasıl halletcem ben bu isi simdiden tesekkurler
İsildur Valla bende taktik ekranı vs. gözükmüyor.Kariyer dışında bile. Bu arada NET'in 3.0 versiyonunun yüklü olması lazım.
suptortion ya arkadaşlar bişi sorucam önceden creation center la dışarıdan bi takımı dosya halinde herşeyi ile oyuna dahil edip ve dışarıya export edebilioduk ceartion master da bu var mı ben bulamadım bi türlü..
HHonouRR Orjinal Mesajı Yazan: R.CarlOZAN ben beckhamın faceni değiştirdim. save dedim. oyuna girdiğimde maça başlarken ve team managementte kadrolar yoktu. ve maça başlarken oyundan hattı...nedeni ne olabilir.... bendede formaları deiştirince böle oluyor
ROckER_TEen Orjinal Mesajı Yazan: iboalp39 Arkadaşlar Programın çalışan linki aşağıdadır CREATİON MASTER 07 bu dosyayı indirdim netframework 2.0 istiyor.