Guldogan1925 kaka yi 110 milyon sterline sattim*real madrid* ronaldinhoyu 120 milyon paunda aldim*barca* Takim'CHELSEA'
e_webb Orjinal Mesajı Yazan: jsn cem sultan 54 m sattım sergıo yu 70 m aldım cem'i kaç yılında sattın 54'e? benim en yükseğe sattığım oyuncu 15 m $ ile mehmet topuz :) manchester'a
jsn 2017 veya 2018 byutun elıt kulupler ıstıyor benım satmaya nıyetım yoktu ole sıne yuksek fıyat ıstedım ınterde verdı bende sattım