Batugol73 Lütfen cevapları şu şekilde yazalım... Aldığım : Eto'o 124 mn$ (Chelsea'ya aldım) Sattığım: Shevchenko 137 mn$ (Milan'a sattım)
JustRelax Aldığım : Pedru Junior 3.900.000 EURO (Bursaspor`a aldim tavsiye ederim.) Sattığım : 4.200.000 EURO (Sinan Kaloglu`nu Trabzonspor`a sattim.)
siberjoseph Aldigim > Adriano 134.5 $ ---- Real e aldim Sattigim > M.Diarra 153 $ = 3 sene oynadi ---- Inter Milan
mankenonur en pahalı aldığım>>>>>>>>>>>w.rooney 148m en pahalı sattıklarım<<<<<< anderson (porto) 110m eddie gaven (a.b.d) 55m
Hauta1n Aldığım:Sergio Ramos42M Pound Real Madrid---->Beşiktaş Sattığım:Marcelo 37M Pound Beşiktaş---->Chelsea
amorti Interi yonetirken Inter'den Real madrid 'e... Ribery'i 40milyon euroya sattim.. Arsenali yonetirken Inter'den Arsenal'a... Ibrahimovic'i 35milyon euro ya aldim.. Ama patch sacmaligi yuzunden 70milyon euro odemis oldum...
scretto barcadan real madrıde andres ınıestayı 22.50 milyon dolara sattım lyondan barcaya kim kalstromu 37.50 milyon dolara aldım
GaSgoine benim oyunda muhtesem bir transfer oldu.ben gsyim.bayern nuri sahine 104milyon usd verdi.gozlerime inanamadim.adamin degeri 12mlyon usd idi.isin garibi ligde sadece 4mac oynamis.bayern acimadi verdi bu parayi.2011deyim.oyle cok farkli oyuncuar da cikmis degil.mesela en degerli robinho 64mlyon usd nuri ise 104mlyon usd.
xXAzraELXx real madrid'e cafercan'ı 50milyon$'a satmıştım aldığım en pahalı oyuncu D.beckham 64milyon$ biraz kazık yedim ama olsun:)