nightmaredeniz galatasaray fm 2006 eddie johnson 5 gol tek maçta attı.gol kralı ise 2008 yılında gs altyapısından yetiştirdiğim engin yıldırım 22 gol attı 25 maçta..
erkofa galatasaray alt yapıdan murat karabacak diye bi çocuk 19 yaşında 20 maçta 26 gol attı 18 tane de asist yaptı
phunkthastic hile nasıl yapılıyo bilmiyorum. Bu ilk oynadığım menejer oyunu "fm 2008" 46 maçta 38 gol attım Mateja Kezman'la...
Sponge_BOB cm 2008 de boşdan bi adam aldım 34 maçta 23 gol attı almanızda yarar war BİRİMA KOROMA :cool:
barbar0s BEN TORRESLE ATIOM AMA KAÇ GOL OLDUĞUNA BAKMADIM ADAM HER MAÇ BİR SÜRÜ GOL ATIO AMA ÇOĞU OFSAYT OLUYOR.
kaoss433 kerlon la bir maçta 5 gol attım çok süper bi genç yetenek tawsiye ederim we liverpool a attım ;)