mmk bizim matematikçinin de yazısı kötü..millet anlamayıp "o ne?" diye sorunca "one diye yazılır van diye okunur! ne biçim hazırlık okudunuz siz?" diyor..
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: mmk bizim matematikçinin de yazısı kötü..millet anlamayıp "o ne?" diye sorunca "one diye yazılır van diye okunur! ne biçim hazırlık okudunuz siz?" diyor.. bu ögretmenin ilginç sözü degilde en aptalca sözü olmuş.
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: mmk bizim matematikçinin de yazısı kötü..millet anlamayıp "o ne?" diye sorunca "one diye yazılır van diye okunur! ne biçim hazırlık okudunuz siz?" diyor.. Deseydiniz hocam ne kadar zekisiniz.Zeka fışkırıyo mübarek (: