bizim kimyacı genelde çömün der.
sitin de güzelmiş bu arada:)
bi keresinde fizikçi soruyu yazdıktan sonra cisme etki eden bileşke kuvvet kimdir? demişti(bi de adam ciddi ciddi soruyo soruyu).Bütün sınıf kopmuştu.
Bi keresinde de tahtaya şekli çizdi ipin gerilme kuvvetini sordu. buraya kadar her şey normal gibi ama soruya bakıyorum ip yok. saf adam ipi çizmeyi unutmuş. çok müthiş bi olaydı.:)