Ayip yahu.. Vallahi de billahi de ayip.. Su takima 90 dakikayi tek oyuncu degisikligiyle tamamlatmak.. O golleri atamamak.. TSL'de ilk 5'e girmeye oynayacak bir duzeyde oynayacak bir takimdan 3 atakta 2 gol yemek.. Penalti, yoktan fauller yaratmak.. Ayip.. Herkese ayip.. Yemin ediyorum..
Tam da umutlanmistim Avrupa'da sanssizligi kiracaz diye..
Yahu yemin ediyorum son 3 senedir Avrupa maclarinda ayni senaryo.. Tam kazanacaz derken yenilgi/beraberlik.. Bu macin diger Avrupa maclarindan tek farki, heralde kurtarici olarak I.Akin'in sokulmamasiydi. Yoksa ben Liege, Parma, Bolton, Zenit maclarindan pek fark goremiyorum acikcasi.
Ulan kac yildir Besiktas'i izliyorum, su top bir kez bizi sevmedi bir macta be arkadas. Hakemler de ayni sekilde.
Cenabetlik kaderimiz oldu lan yeter.
Sinir sahibi oldum su genc yasimda.
Neyse lan, ben birsey demiyorum.