Ya inanamıyorum:mad: dk olmuş 70. oyun iyice ağırlaştı herkes yoruldu bizde karşı takımda Tigana beyleri değişikliğe gerek duymuyor,bi ibrahim akın ,bi gökhan güleç alsan ne olacak ?! bi yerlere bişey mi girecek :mad: Bide bunun üstüne kaçan goller oda yetmedi saçma sapan bi penaltı. illa bobo gol attı diye oyunda 90 dk kalması mı lazım ?! ibrahim akın dk 70-75 sıraları oyuna girseydi oyun böyle bitmezdi.. yazık gerçekten yazık, bu kadar gol harcanmaz...