ya bu lisans kadar gıcık bir şey yok, fifa da pes de süper oyunlar her ikisinin de hataları var, birinin hatası öbüründe yok, chelsea yı stamford bridge dışında bi stadda düşünemiyorum. orjinal oyunda olsa daha güzel olurdu. çünkü yamalarda grafik bozuluyor...