2 oyunda guzel ben daha cok pes5 oynamama ragmen fifada oynarım. ıkısınınde eksıklıkleırnı soylemek cok dogal ben fıfada sacma gollerın olmasını ve defansını cok kotu sekılde elestırdım. pesinde bi turlu sankı yamalardan olusan oyunmus gıbı olan menu icerigini, online modunu, oyuncu ozelliklerini özellikle lisansları staddır bılmemnedir bunları elestırıyorum ve begenmıyorum. yani arkadaş gibi dusunmek son derece dogal her ıkısınınde sacma tarafları var... iki firmada 2 farklı yerde hata yapıyor buda bızım ısımıze yaramıyor bu elestirilerle dogru yerlere gelırler ancak. ama bu arkadas 2 yerede elestiri yaptıgında hem fifacılardan hem pes cilerden cocukmusun oyun super yasına gore konusmuyorsun denılıyor. Yasına göre konusmuyorsun dıyen arkadas sana sormak lazım bir insanın buraya gelıp su yazıyı yazmasıyla yasının ne alakası olabilir ayrıca arkadas mantıklı konulara deginmis eminim bu problemlerı kafanızdanda gecırıyordunuz ama buraya yansıtmıyorsunuz asıl cocukluk olanda budur zaten.