bişeyler olmuştur da sen işi tam olarak yapamamış olabilirsin. çünkü kayıtların uzantısını Türkçe kaydediyo yama(Belgelerim in içindeki). mesela profili önceden A.Profiles şeklinde kaydediyodu ama yama sayesinde A.Profiller oluyo. eng.db dosyasını kopyaladıktan sonra oyuna gir.profil yaratması isticektir. orda kafadan bi profil salla. sonra kayıtlarım dan(oyunun içindeki) eski profiline gel ve enter e bas ve eski profilini loadla.sonra ordan çık ve profilini kaydet.bu kaydın uzantısı Türkçe olacaktır.bunu oyuncu değişiklerinde de uygula.sonra iyi ve Türkçe oyunlar!!!