bende surekli kasıyo bi yardımda bana ayarları banada soleyin..:D
sistem:
Amd64
1 gb Ram
nvidia Geforce 6200 turbocache 512mb ekran kartı
160gb h.d.d
ama bi turlu ekran ayarlarını yapamadım
1-)kasıoo
2-)Arada takılıoo sonra tekrr gelıyo
3-)Ekrandan cizgiler gecioo
4-)ekran kartı ısınıoo hemen normalde 55 sabıt 5dk oynuom 68 fln oluoo
banada bı yardım ederseniz cok memnun olurm oyunu bi oynayamadım yaa:S