olur böyle, ekran kartın dandik, ram yetersiz, oyun da korsan değil, sorun orda:D
ya böyle yorumlar sinir ediyor beni, Fifada hiç hata yok zaten, adamlar resmen bugu eklemiş oyuna bir özellik olarak, biz Fifaya da böyle rağzıyız diyeceğinize suö sizde diyorsunuz, bakın PEScilere lisans yok diye eleştiriliyor, ama onlar biz böyle de rağzıyız diyorlar, Fifacılar da böyle yapsa daha mantıklı olur, tabii seçim sizin
hem olmuş işte hemen her oyunda bug var, bu kadar yok ama var, artık kabullenin, bugsız oyun olamz