Sihdi Arkdaşlar Bunun nedeni ya ekran kartı dır Yada Arkdaş Oyunun Birkaç Dosyasıyla oynamıştır ;)Neden Bizde Olmuyo Aceba :D
saydam oyunum orjinal her gün online oynayıp duruyorum yani hiç bir yama yok ekran kartıma gelince ASUS ATI 9800XT 256 256 bit sistem 3 GHZ 2 GB ram yetermi ?
PanterYusuf e normal bisey bu, eger horon gucu yuksek olan Trabzonla oynarsan iste boyle sinerji uretilir :D adamlarin horon gucu resmen oyunu sarmis :D
kaptani deryal ne yapiyo şimdi onlar.bi kere amçları ne öyle dikilmişler, sap gibi ,çok şaçma bi görüntü ,maçla hiç alakası bilem yok
utku1586 bu normal gol atılmış oyuna başlanıyor oyuna başlanırken de adamlar yerlerini almışlar bekliyolar:D
Metin_Oktay Orjinal Mesajı Yazan: saydam bir pozisyonun tekrarını izlemek icin W ye bastım ve sonuc http://img129.imageshack.us/my.php?image=fifa072006103015210082vf3.jpg http://img117.imageshack.us/my.php?image=2sz2.jpg http://img117.imageshack.us/my.php?image=3ev7.jpg hele birde başka video varki öyle bir BUG görmemişsinizdir eklemeye calışıyorum bakalım :) http://rapidshare.com/files/1415532/fifa07_2006-10-30_14-10-18-87.avi sonunda dedigim videoo yuda ekledim buyrun bakınnnn senin o çimler süper nasıl yaptın öyle