ya bu psvye iki mactada nasil yenilirsin ya nasil !!!!!!
hadi olimpiyat falan diyelim ok,
ama ikinci mac AYIP AYIP 2 tane FASli(morocco) 18lik genclerin takimina yenilmek ha, ayip ayip...
bu demekki GS artik Finish...
Adamlar dalga gecti ya, resmen HOLEYYY cektirdiler gsye,
Gecen sene FB bunlarin takimini yenmisti ama o takim cooookk daha gucluydu !!!
bu takima karsi tabiki gs 11 kisiyken iyi top dolastiracak ilk yari, cunku PSV siradan bi takim.
FENERe karsi oynayan PSV ile hic alakasi yok... yaw gsye ne guzel grup geldi, AHHH FENER olacakti bu grupta...
adamlar gecen sene FENERIN onlara yarim saat olleyyy cekmesinden dolayi, gsye cektirdiler,, acisini aldilar resmen yazikkkk :( > diyorum ve gidiyorum