valla ferhat sakat orhanda oynamazsa cihan sola geçicek
adnan polatın gitmemeside dikkat ettinizmi bilmiyorum ilk haftalarda adnan polat çok karışıyodı her maç sonrası açıklama falan yapıyodu artık çıkmıyo kamera karşısına buda iyi oldu bizim için özhan canaydın el koydu olaya