ergun_o tamam arkadaslar oldu...biri yazmıs baska bir yere ..game pad i player 1 e değil 2 ye ayarlayın oluyor...ii eğlenceler..
Kokane Strateji tuslarin anlamlarini yazarmisiniz. Mesela strateji+ kare, cember, carpi. Neyin ne oldugunu yani. Ayrica bunda adam kacirtma yokmu? Ayarlarda böyle bisey yok, antremanlardada hic bahsedilmiyor.
emresiz Arkadaşlar lütfen biiriniz klavye hareketlerini söyleyin .Hızlı koşma hangisi.Oyunun tadı yok.