Ben de klavyeyi aktifleştiremedim, pek uğraşmadım, ama sadece Gamepad görünüyor, kardeşimle karşılıklı oynayacağız, ama klavye aktif değil, PESt3 bir bölüm vardı, orada istersek gamepadı istersek klavyeyi ana kontrol yapabiliyorduk, ama bunda klavyeyi seçemedim bile.