slm mustafa abi.yama çok güzel olmuş.eline bilgine sağlık.yalnız oyun benim kayıtlı profilimi görmedi.hatta ben A.profiles şeklindeki eski profilimi ve onun içindeki A.profiles klasörünün ismini A.profiller yaptm ama oyun bana yine yeni bi profil açtırdı.bu sorunun çözümünü biliyosan lütfen beni ve bu sorunla karşılaşan arkadaşlarımızı (varsa) bilgilendirir misin? şimdiden tşk.