icebroker yav bide arkadaslar as bi as mantıgımız calıstırsak mesela soruyorlar bu dosyayı indirdim nereye atacam die.. şimdi mantıgı calısıtırsak öncelikle eng. dosyası adı altında muhakkak ki bir dosya var onuda bulmak için fifa 2007 klasörunu acıp ''ctrl + f' ye basarak arama sayfası acıp oraya eng. kelimesini yaz ve yolun nerede oldugunu bul =) bukadar kolay işte dimi ama scn deki arkadaslar eminim %100 için ugrasıyolardır.. hatta yakından takip eden arkadaslar bilir adamlar dedi ''dosya uzerinde ugrasıyoruz zaten yayınladıgımızda sitede görursunuz'' dediler meraklanmayın scn halleder =)
murcan Ya siz yüzde kavramını bilmiyorsunuz yada yalan söylüyorsunuz.%90 deyince tama yakın Türkçe olması gerekiyor.Meneger oynuyorum tamamı İngilizce nasıl %90 oluyor anlamadım.
buraqqqq Orjinal Mesajı Yazan: murcan Ya siz yüzde kavramını bilmiyorsunuz yada yalan söylüyorsunuz.%90 deyince tama yakın Türkçe olması gerekiyor.Meneger oynuyorum tamamı İngilizce nasıl %90 oluyor anlamadım. bence %90 uygun söylenmiş Menager modda gelen maillerin bir-iki tanesi hariç hepsi türkçe bazı röportaj mesajlarıda türkçe gelior (Bu nadir oluor ama..) menüler türkçe bunun dışında menejerlikte bayaa yer türkçe yani tamamı ingilizce değil hatta tamamına yakın kısmı türkçe diebilirim..
pipirik arkadaşlar yamayı yapan benim. beğenen arkadaşlar ve yorumunu esirgemeyen arkadaşlara teşekkür ederim. %100 çalışmam devam ediyor ama vaktim az. menejer modda işimizi görecek kadar türkçeleşmiş bence %90 analizim doğru. ama yinede herkes yorumunda kendince haklıdır. hepinize teşekkürler.
pipirik **arkadaşlar ilginize ve emeğime gösterdiğiniz saygıya teşekkür ederim.** :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)