leomessi_19 Her fırsatta hakemi eleştiriyorum bir türlü alamadim şu hak mahrumiyeti cezasını:)Sürekli federasyon acıklamalara karsı sessiz kaldı yazıyor.
giannis walla ben de hep gönderiodum maç skorunu etkiledi terrible falan :D bi baktım ki bu yazı çıktı... sadece maçı izlion we yard antrenor yapıyo deişiklikleri.... deliriyodum walla 2-1 kazandım ama :D