M_EnES beckham freekickleri güzelmiş en çok da 1.si o kafadaseken top da güzel güzel olmuş video arşivi gibi
hakans963 arkadaşlar ben frapsla video çektim youtube ye atcam neden uzun sürüo lütfen yardım şimdiden teşekkürler... mail:hakan_fb_1243@hotmail.com
zaferhenry arkadaslar ben bi video yaptım bu ilk calısmam yorum yazarsanız sevinrim basarılı olursa devamı gelir buradan videoyu izleyebilirsiniz
zaferhenry Orjinal Mesajı Yazan: Talented Güzel görüntüler olmuş ellerine sağlık saol talented ama senin menü calısmalarına baktımcok begendim ama onları nasıl yapıcaz dkz studyo diye birşey var onu biliyorumda baska kolay yolu yokmu bunun:)