Top Player seviyesi için;
Paslar bayağı gerçekçi, süper denecek şekide, ama şutlar için aynı şeyi söylemeyeceğim. Çok hızlı giden şut bile çok yavaşmış gibi gözüküyor.
Oyuncuların formalarında maç esnasında yada sonunda hiç bir leke,iz yok. PES 5 te vardı.
Gol olduktan sonra arada bir 3 boyutlu taraftar sevinci vardı onu da kaldırmışlar.
Kaleciler, kaleciler, nasıl anlatsam iyiymiş gibi gözüküyorlar ama bence pek de iyi değiller. En zor seviyede bile inanılmaz topları ellerinden kaçırıyorlar ve en basit pozisyonları artistik bir şekilde tutuyorlar. Açıldıkları zaman daha kolay gol yiyorlar diyebilirim.
Oyun esnasında oluşan buglar PES 5 göre daha fazla. Topun adamın içinden geçmesi, adamların içiçe geçmesi can sıkıyor açıkçası.
Grafikler PES 5 göre aynı diyebilirim. Oyunucu modellemelerinde ve özellikle hakemlerde fiziksel değişim göze çarpıyor. Taraftarları söylemeye gerek bile yok. Rezalet.
Hakemler PES 5 göre bayağı geniş olmuşlar. Yani ikili mücadelelere oldukça müsamalı davranıyorlar. Bazen işin suyunu da çıkarmıyorlar değil hani. Arkadan müdahalelerde çoğu kez karta başvuruyorlar. Kısaca PES 5 göre çok iyiler.
Oyuncular gol kaçırdıkları zaman yeri yumruklamaları, hatta kendini yere atmaları, kart görünce sinirlenip el-kol hareketleri de çok gerçekçi.
PES 5 göre gol posizyonuna girmek biraz daha zor olmuş. Daha sistemli bir şekilde hazırlık paslarıyla oynamak zaten daha çok keyif verir insana. Ancak defansın arasına girdiğiniz zaman defans oyuncuları dağılabiliyor ve karşı takımın forvetine çok rahat şut şansı doğabiliyor.
Lisans sayısı yine az ama alıştık artık bu duruma çıkacak patchlerle zaten halloluyor bu sorun. Konami bu sene Other lig c diye 18 takımlık boş alan bırakması da çok iyi olmuş.
Kanatlarda yada orta alanda futbolcu pası attıktan sonra yada hızlı hücuma çıkarken adamın boşa kaçmayarak sizin yanınızda durması/koşması oynanabilirliği etkiliyor.
Yapılan ortalara vurulan kafa vuruşlarında zamanlamanın bu oyunda iyice ön plana çıktığını gördüm.
Aynı şekilde araya atılan paslarda da zamanlamayı iyi yapmazsanız topun rakibe gitme şansı yüksek.
Genel olarak PES 5 daha iyiydi diyebilirim. Tabi bu benim görüşüm. İyi Oyunlar herkese...