Shevchenko yorumlarımın bu kadar çok begenildigini bilmiyordum.teşekkürler arkadaslar :D birde ali'nin yorumları diyen arkadasların cümlenin sonunda çeşitli gülme smileyleri kullanmasıda düşündürüyor açıkcası.. :D
Hayko_777 Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Düzgün Türkçe ile saygısından ödün vermeyerek yorum yapan herkesi takdir ederim... sana tek bir kelimesöylüyorum dostum,harikasın
KalkVeSavas Birsürü kişi benim yorumları beğeniyormuş,şaşırdım doğrusu bu kadar fazla yazıldığıma.teşekkürler Türkiye.