ŞANLI_ **Ali'den ötesi yok yaa birazda KalkVeSavas'ın yorumları arada bi dozunu kaçırsa da onunda güzel oluo ama Ali tek :d** Edit: Gürhan Abi'yi unutmuşum aklıma geldi şimdi ;) Tek isim verilmez bence bu konuda.
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG_BLoW_Lq gürhan abinin konuyu kilitlerken yaptığı yorumlar süper:D O kadar güzel paslar,ortaları gol yapmak o kadar kolay oluyor ki? :D Gökhan'ın yorumları da bence güzel.Lafını sakınmadan konuşuyor.
NuKe_15 Orjinal Mesajı Yazan: ..J.CHeLSea..aLaviGNe.. Kiira'yı beğeniyorum.Çok yerinde yorum yapıor. Aynı benim gibi:D
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: NuKe_15 Orjinal Mesajı Yazan: ..J.CHeLSea..aLaviGNe.. Kiira'yı beğeniyorum.Çok yerinde yorum yapıor. Aynı benim gibi:D bak şu şikayet butonuna bascam ha:Dkendini övmekten vazgeç böle yorummu olur:D