Bendede kopya nordic vardı burda yazılanlanlar gibi update etti fakat oyuna girdiğimde reset my squads update dediğimde transferler gözükmüyordu ve play online açılmıyordu. Bugün arkadaşımdan orjinal fifa 07 alıp yeniden kurdum. EASTEU di orjinal fifa nordic değildi EASTEU olan patch kurdum ve tüm transfer geldi + playonline bölümüde açıldı. Dedim acaba nodvd exeleri değiştirsem kalıcakmı transfer diye düşünüp orjinal dvd exe ile no dvd exe yi değiştirdiğimde oyuna girdim ne yazıkki güncellemeler olmuyor ve playonline giriş yapılmıyordu.
Buda demek oluyorki orjinal fifa 2007 lerde update işlemi problemsiz oluyor. Kopya fifalarda ise update işlemi gerçleşiyor gibi görünsede oyun içinde transferler aktif olmuyor.