_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: jakin33 http://www.hackhell.com/showthread.php?t=141161 Kesinlikle reklam değilidr full beklemeden indirme bile var :D ii oyunlar alternatif link yazan yrei seçin beklemek yok :D çok dsol ben indiriyorum çok merak ediyorum şu pes 6 yı bi fifa sever olsamda
LORD OF THE PES beyler ankara yenimahalledeyim corsan olarak nerde bulabilirim acaba alemdar iş merkezinde sordum 2 gün sora fln dedi bulan olursa ankaranın öbür ucuna bile razıyım lütfen haberdar edin ankaralı kardeşlerim
Offline beyler sabredin ya ş.evlere gitcem 8 de 9 10 gibi evde olurum çıkmışsa hemen haber yazcam gelir alırsınız bugün olmasa bile yarın akşam kesin gelir.
BERNARDO bende sırınevlere gıdıyorum su an evden cıkıp arastırcam heryerde bulursam mutlaka yonlendırcem sızlerı...
KargiGS bevlerlerde oturan arkadaşlar beslen fırının altında cd var ne arasan var ona gelmiştir kesin bi bakın isterseniz iş çıkışı ben bakıcam hemen
lexx hocam paslasalım ben s.evlerde calısıyorum meydandakı camının karsısında zemın kattakı cdcı ye baktım öğlen, orda cocugun daha haberı bıle yoktu yınede bı ugramamk lazım haberdar edın kardeslerım ;)
lexx yaw oyunu alıp oynasakta su sıkıcı muhabbetten kurtulup oyunu konussak dimi yaf walla ps2 de oynadım ya bıraz baya bı beklentım arttı oyuna karsı yoqsa bu kadar kasmazdım
Offline saat daha 8 olmadı beyler gidecem 8 de eğer alırsam buraya adres veririm yada cepten paslaşırız ok
Raven Shield 8 sonra benim download bitecek gibi görünüyor. En geç yarın bu saate ss'leri koymuş olurum.
sertacbjk Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ beyler çıktı hayırlı olsun yarın alcam bizim cdciye gelmiş aradım :D sizin cdci neresi sorması ayptr :D
Doan ben bugün kadıköy yazıcıoğlunda dükkanlara sordum kimsenin haberi yok oyunun çıktığından,istanbulda olanların bilgisine boşuna gitmesinler yazıcıoğluna
LORD OF THE PES Orjinal Mesajı Yazan: sertacbjk Orjinal Mesajı Yazan: _Sniper_ beyler çıktı hayırlı olsun yarın alcam bizim cdciye gelmiş aradım :D sizin cdci neresi sorması ayptr :D ewt neresi umarım ankaradadır
aLex13hLeB ben yarın üsküdar'da her yere bakcam cd'cilere internet cafelere falan .Bi de belki bilen varır üsküdarlı varsa fıstıkağacında fh gamezone diye bi internet cafe var orda kesin vardır.Ben pes4 ü ilk çıktığında orda japonca oynamıştım.Sağlam yer orası oraya da bakcam haber veririm bulursam
Onur_gs **Arkadaşlar en Güzel İnternetten İndirmek 2 partım Kaldı Sizi Haberdar Edicem MErak Etmeyin**