portexx Baglarbasındayım cıktıgı gibi indirdim internetten oglen bitmiş oldu kurdum calısıyor isteyenler pm yoluyla haber versinler.. Saygılarımla Varol
BERNARDO Arkadaslar sırınevler bahcelıevler nerden baksanız 7-8 cd satıcısına gıttım orda hıc bıyerde yok ancak yarın gelır dedıler.Bende bır arkadasımız sagolsun Kardesler elektronık onerdı aksarayda gıttım ordan aldım su an kurulumdayım yanı hıc kımse sırınevler bahcelıevler bakmasın bugun su an yusufpasada kardesler elektronıkte var 5cd halınde cıkmıs 13-15 ytl bısı sanırım.kurucagım 1 saat sonra screende eklerım...
LORD OF THE PES hem 15 milyon hemde kurulumunda imanınız gewrio alın bi DVD werin 5 kaat takır takır oynayın bence
FaRCoN bende gittim manisada şimşek diye bi yere adam söz cumartesiye kadar getircem dedi.İnşallah getiriryaa :( herkes almış öfff.
Offline beyler ş.evlerden geliyorum..caminin altındaki Cd ciye gittim.Adam yarın akşam gelcek dedi oyun için..boşuna gitmeyin yarın akşam gidin alın..
lexx abi bende sefakoy besyolda oturuyorum 1 saat once devamli cd aldigim yere gittim birde baktim oyun gelmis;5 cd olarak tabiki :) neyse heyecanlandim tabi ben bu aksam bulacagimi zannetmiyodum;arkadas kopyalamaya basladi 4. cd de hata verdi yazdirilamadi kismet degilmis yni anlicaniz yarina kaldi sikin disinizi bende artik yarin aksam oynarim kismetse :D
lexx Orjinal Mesajı Yazan: denizinho1 beyler ş.evlerden geliyorum..caminin altındaki Cd ciye gittim.Adam yarın akşam gelcek dedi oyun için..boşuna gitmeyin yarın akşam gidin alın.. is cikisinda bende baktim oraya ama banada aynisini soledi :D kime sorsam yarin diyo zaten :D ; tam buldum demistim oda buzuk cikti sans iste :D
sure Arkadaşlar İstanbulda olanlar için söylüyorum Beşiktaşta Tansaşın yanında bir CD'ci var bakmadım ama büyük ihtimalle orada salam bir şekilde oyunu bulursunuz .Çünkü o taraflarda oturanlar bilir en baba korsancılardan biridir .
SkyJacker. pes6 sını alanlar yavaş yavaş çoğalıyor:).yarın bende civardaki cd cilere sorcam umarım gelmiştir (izmir)
BERNARDO Arkadaslar oyunun crack dosyası eksık bende pes6.exe crack dosyası olan arkadaslar oyunu satın alan oynayan yada ınternetten ındıren arkadaslar bana url adresını yadan nerden ındırcegımı ozelden soylerlerse cok rıca ederım sızden...
Frankie45 beyler ben şu anda emule'den indiriyorum.Pes6 Clone DvD Procyon.mdf yi indiriyorum.Bu gece açık bırakacağım sabah tamamlanırsa ben size yazarım.
.OsMaN. hadi bakalım arkadaslar insallah sorunsuz calıstırırsınız, biz kota yüzünden indiremiyoruz, bu gidisle CD alacam ben de, iyi oyunlar size ... ;)