cy1976 biraz oynadım güzel olmuş grafikler aynı ama oyun baya değişmiş, deamon tools ile imajı gösterdim direk çalıştı krek filan gerekmedi :D
cy1976 ögle arası evde oynadım biraz, şimdi işyerindeyim akşam screen koyabilirim ancak, oyun süper olmuş pes5 ve we10 dan çok daha iyi fifa'yı zaten futbol oyunu yerine koymuyorum :D
Onur_gs **Arkadaşlar Pc Bütün Gece açıktı ama 10.6 hala İniyor Oxyshare Upfile Linkleri Bulan Varsa Özel mesaj Atsın akşama Kadar İner Yoksa Rapidle Torrentle Bitecek Gibi Değil**
sekobaba bende bahçelievlerde oturuyorum ankarada yarın gelecekmiş oyun indirenler bilgilendirsin bizi
sekobaba http://uk.games.konami-europe.com/game.do?idGame=118&idGamePlatformInfo=165konamide kabul etti çiktiğini yarın alir oynariz
Zombie Ali Beyler bu xBox ın SS'si.Ayrıca aranızda izmir li olan varsa biliyomu ne zaman gelcek izmir'e
turgut Oyunun paylaşım programı mı yerine bence rapidten çekin daha hızlı. Ben şuan çekiyorum yaklaşık 100 gibi bir değerle geliyor. Eger rapid linki isteyen olursa özelden ulaşsın link yollaya bilirim... Yada msn'den ulaşsın... tsaygi@hotmail.com
juzam ankarada bu akşam düşecek heryere çoğu korsancıyla konuştum kızılay ve çevresinde cuma günü ve cumartesi günü sağlıklı cdler bulabilirsiniz.
LENNOX Arkadaslar oyunu emuleden indirebilirsiniz, link vermiyom ama dosyalar: .mds .mdf Seklinde somurtun;)
juzam valla kota 6gb benm şuan 7 gb olmuş ona ragmen indirmeye başladım sharebus tan allah zeval vermesin nete :D
KargiGS resim koysanız bizde görsek güzel olur ya indiren resmim koyabilirmi bide psp ye çıkmışmıdır acaba
erkutbaba20 arkadasım bu sharebus.com a üye olamıyorum e posta adresi gecerli deiil dio mnasıl yapıcam solermisin
Onur_gs **www.rapidshare.com'dan Ben 8 Partı bir Arada İndiriyorum Limitsiz İsteyene Link Atabilirim.**
muss for emule: ed2k://|file|Pro_Evolution_Soccer_6_CLONEDVD-PROCYON.mdf|3721830400|0F0C8E01101B3E4EAB6922D7AEEB3ECE|/