Arkadaşlar oyunu aldım readme dosyasında şunlar yazıyo:
OYUNUN KURULUM İŞLEMİ BİTTİKTEN SONRA CRACK KLASÖRÜ İÇİNDEKİ
1 ) daemon406-x86.exe DOSYASINI BİLGİSAYARA KURUN
2 ) daemount_setup.exe DOSYASINI BİLGİSAYARA KURUN
3 ) Pro Evolution Soccer 6.mds DOSYASINI ÇALIŞTIN ÇIKAN SORUYA EVET DEYİN
MASAÜSTÜNDEKİ SİMGESİNDEN OYUNU OYNAYABİLİRSİNİZ
İYİ OYUNLAR.
Ancak denilenleri yaptığım halde crack istiyormuş gibi orjinal cd yi takın diye hata msjı veriyor bu konuda bir bilgisi olan varmı?