Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Sizin ve ailelerinizin bayramı mübarek olsun..
Allah sevdiklerinizden ayırmasın..
Saygılarımla..
Tüm İslam Aleminin Bayramı mübarek olsun..
Bidakka buraya gozum takildi :D
Neden onu alinti yaparak, kutladin islam aleminin bayramini, o uyedeki ozellik ne ?
Arkadaşım problemli misin sen ya?Ha özel o özel.
Allah sevdiklerinizden ayrımasın yazmış şafak kardeşim.O da benim sevdiğim bir dostum olduğu için onun mesajından alıntı yaptım.
Bir daha böyle absürd lakırdılar edersen hiç iyi şeyler düşünmüyorum..
Anladik modsun, ama modlugun arkasina siginarak bana boyle konusamasin, uslubuna dikkat et,
Ha bundan sonra ban verirsen, son sozum ise: 'Herkezi kendi degerinde birakirim'