KavgaLar Ettik,KaLpLer Kırdık,GönüLLer ALdık..Biz Bu Sanal Alemin Delikanlılarıydık..sLm-asl Diye Başlayıp Bye Diye bitiriyorduk.Şimdi Nbr Dostum Diye Başlayıp Görüşürüz DostumLarım İle Bitiriyoruz.Sürç-i Lisan Ettik İse AffoLa.Takıldığımız Ortam Sanal Ama Dostluklarımız Gerçek!!! Hepinize IYI BAYRAMLAR
Aahuah bu süper bi byram msjı tüm scn'ye göndermeye çalıştım,Tekin yollamış banada hadi bakalım bol kazançlı geçsin ! :P