Orjinal Mesajı Yazan: RoMeoGuCCi
Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r
Sadece Deniyorum...Kesin Yapacağımı Söyleyemem...Ama Yapma İhtimalimin de Yok Olduunu Dşünmüyorum...:rolleyes:
Sana güveniyorum bu işin de üstesinden geleceksin . . ;)


Çok Teşekkür Ederim Ama Bu Tür Sözler Beni Hem Halk Ağzıyla Gazlıo Hemde Biraz Üzerimde Baskı Oluo ;):)
Ben Sadece Elimden Geleni Yapcam Olursa Olur Olmassa Canımız Saolsun ;) Bi 2. Lig İçin Beni mi Kırcaksınız :P