phatuphatu PES 5 Forumunda Gördüm Çok Hoşuma Gitti Fifa 07 ye Uyarladım ve Size Göstermek İstedim.Nasıl :D:D
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r Gülüyorum Ama Bence Mükemmel Oldu :D;) bencede;) asrın topu:P:D
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: rambo2590 sağol tüm çalışmaların çok güzel ama nimetle şaka olmaz :) ;) :D
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: rambo2590 sağol tüm çalışmaların çok güzel ama nimetle şaka olmaz :) ;) Güzel Bir Yorum :D:D :rolleyes:
phatuphatu Jens Lehmann Resimdeki Lehmannın Suratı Geniş Fakat Face de Öle Değil...Bunu Nasıl Düzeltebilirim Bilmiyorum...:confused: İndirmek İsteyenlere SETUP'lı Yaptım Buyrun: DOWNLOAD - Jens Lehmann Face
phatuphatu o-edit 'i daha iyi anlamaya başladım özellikle 10UR abinin hazırladığı KFNY dosyası beni çok aydınlattı.;)Tşk 10UR abiye ;)
buraqqqq **şu süper kupa kurulumu hakkında bi bilgi verebilirmsn conqueror bea şu an indiriyorumda bu arada çok züper çalışıyosun ellerine sağlık! ;) **