Orjinal Mesajı Yazan: isaabella
arkadslar merhaba yazdım yer umarım dorudur sizlere birseyler sormak istiorum
ben fm e yeni baslayacagım önerileriniz nler??? ayrıca menajerlik olarak fifa2007de yapıorum akıl werirseniz sewinirim nasıl temin ederim hangi versiyon oynayayım yada fifaya dewam edeyimmi???
simdiden yardımınız için sagolunn!!!
Konunun yeri burası değil ama kesinlikle oynaman gerek FM 2007'yi.
CD'cilerden temin edebilirsin veya internetten indirebilirsin.
Yüklediğinde ilk olarak 7.0.2 resmi güncellemesini, daha sonra da Paket 4.0'ı öneriyorum. En son transferlerle oynamak istersen, Yaz Aşkı yamasını indir.