paket 4.0 topigine yazdigim mesaji buraya da aktariyim : oncelikle elerine saglik mukemmel bir patche benziyor yalniz ben de bir sorun var. soyle ki: 7.02i yi falan hepsini yaptim ama bu patchi yukledikten sonra oyunu ne zaman acmaya kalksam "plese insert the correct CD-ROM, select OK and restart application" diye hata veriyor. Patchi yuklemeden once normal calisiyordu, Bu patchle ilgili bir sey mi yardimci olu ver, sana zahmet.