BAZI SORULARA CEVAPLAR:
arkadaşlar benim elimde 2007 7.0.0 sürümü ve de 7.0.2 sürümü var ben yamaya tıklıyıp UPDATE diyom data/db klasörünün içine bir 700 nün yanına 702 klasörü geliyo
oyunu açmayı becermiyom
nolur biri bana bu 7.0.2 patch yi nasıl yamıyacaamı söylesin
Arkadaşım update dediğinde nereye yükleneceğini sorar. fm.exe dosyası neredeyse onu bul ve bu dosyayı adrs göster. Sonra update bitince yeni bir oyun aç. Oyun aç dediğinde hangi db kullanılsın diye sorar 7.02'yi seç
Oyunu kurdum, dil-klavye ayarları filan tamam. Application datanın içindeki klasörü de sildim. Lütfen sorunuma daha farklı bir yol söyleyin.
sanırım fm yi cd den oynuyorsun. 70 mb'lık fm sürümünü kullan ya da dil ayarlarını sadece ingilizce ve ing Q yapmala olmuyo ayrıca böle dil seçenelerinden STANDARTLAR VE BİÇİMLER diye bişi var para birimi sayı saat felan arayıda ingilizce yapman gerekiyo
yaf beyler bn oyunu kurdum hersey tam manager acyom orada sirayla create manager filan gelio bn oralarida hallediom ama ad soyad yazilmio o yuzden manager kuramiom napmaliyim
C/ document and setting/application data/ sports interactive dosyası içindeki tüm dosyaları sil. (bunu yapmadan önce gizli dosyaları göster seçeneğini aç.)
BEN EDITÖR E GİRDİKTEN SONRA OYUNU AÇTIĞIMDA NO FREE MEMORY LOW MEMORY GİBİ Bİ HATA VERİYOR VE KAPANIYOR. NE YAPABİLİRİM?
sanal bellek ayarını yükselt.
***intern***