arkadaşlar öncelikle iyi çalışmallar diliyorum sorunum şöyle dil seçeneğini ingilizce yapmama rağmen olmuyor windows vista kullanıyorum acaba vista olduğu için mi çalışmıyor yani oyun yüklenmiyor hata veriyor javayıda yükledim. en yakın zamanda cevap bekliyorum
- could not load wizard -
could not delete temporary file
diyor ve hata veriyor