Su dunyada hangi taraftar olursa olsun boyle ruhsuz bir takima fayda saglayamaz.
Biz yapacagimizi yapiyoruz, 90 dakika girtlak patlatiyoruz. Gerisi takima kalmis.
Su linke bakin, yorumlari okuyun Tottenhamlilarin.
http://www.gg-chat.net/phpBB2/viewtopic.php?t=60452&postdays=0&postorder=asc&start=0
Bizim Kartal Gol Gol Gol'u, Uclu'yu falan alip uyarlama fikirleri dolasiyor ortada.
Birkac tane mesaj cevireyim isterseniz :
[Kartal Gol Gol hakkinda konusuyorlar : "Deli kelimesi onlari aciklamaya yetmez "
"Belki de su beyaz ceketli adami almaliyiz. Anahtar o."
"Ben sahadayken bu soylense ben aglamaya baslardim"
"Muhtesem tezahuratlar. Ama Ingiltere'de ise yarayacagini sanmiyorum."
"2. tezahurat en deli olani, bize de devamli soylemislerdi. Insani titretmeli."
"Mactan once Besiktas taraftarinin Youtube'daki videolarini gorunce bizim cocuklarin kitir kitir yenecegini dusunup korkuyordum. Besiktas taraftarlari ozel bir taraftar, cunku yenilirken bile yumusamiyorlar. Bunlarin hepsi Turkiye'den ne iyi bir sonucla dondugumuzu gosteriyor. Bence Ingiliz taraftarlarin Besiktaslilar gibi cehennemi atmosfer yaratmasi zor. Bunun icin Akdeniz kani lazim!"
Foruma bir Turk taraftar uye olmus, gayet de iyi bir Ingilizcesi var, bilgi vermis tezahuratlar hakkinda, ona uyelerden biri soyle diyor : "O 'lider' e soylemelisin ki, yaklasik 33 yildir Tottenham'i takip ediyorum, ve bu bir rakip takim taraftarindan duydugum en gurultulu ve en guzel tezahurat" 'Lider' Alen tabii ki :)
O Turk uyeye cevap atan bir uye : "Bence tum Spurs fanlari mactan once nasil bir muamele gorecekleri konusunda endiseliydi, ama kaybettiginizde bile takiminiza verdiginiz muhtesem destek ile mest olduk. Sezonun kalani icin size bol sanslar diliyorum, ve sizi UEFA'da ilerlerken gormek cok guzel olacaktir. Siz, Turk futbolu icin bir onur kaynagisiniz, ve benim -ve eminim ki digerlerinin de- ulkenizin taraftarlari hakkindaki fikirlerini degistirdiniz. "
"Besiktas taraftarlari : Gelmis gecmis en iyi. Gercek. Durustce, ne atmosfer ama. Sasirtici."
"Kesinlikle katiliyorum, cok gurultululer!!! Kartal Gol Gol Gol, eger alisirsak cok isimize yarar. Rakibi korkutur."
"Besiktas kesinlikle Kuzey Londra'dan birkac taraftar daha buldu kendine. Leeds'ten biri olarak sunu soyluyorum ki, Leeds United'in son ziyaretinden beri, araya tekrar kopru kurmak icin cok yol katettiniz."
"Hastaca. Delice. Saygi duyulmali, ve kesinlikle korkutucu."
"Wow! Bu gercek olamaz. Boyle bir atmosferin Lane'de oldugunu dusunebiliyor musunuz? Bir daha mac kaybeder miydik?"
Hadi bakalim, kulp takin yine.